Aldrig blivit så glad över att se min fot

Äntligen fri!!! Återbesöket efter nästan exakt fyra veckor kom och jag kunde ta av mig gipset, alla lika chockade som jag att det läkte så fort då det annars tar sex veckor för ben att läka ihop. När de tog av gipset och jag såg min fot var det som att jag aldrig varit lyckligare i mitt liv. Jag har aldrig blivit så glad av att se en svettig, hårig och äcklig fot. Men det är min fot och jag fick äntligen se den igen, känslan var helt obeskrivlig 😍
 
I början var foten så liten och klen men efter några timmar svullnade den upp riktigt rejält och såg inte riktigt klok ut. Jag gjorde min rehab slaviskt och det tog inte lång tid innan jag var åter på Crossfiten och kunde köra igen. Fotbollssäsongen hann precis ta slut innan min fot blev helt bra och det blev ingen mer fotbollsmatch för mig det året. Det som skulle vara mitt sista och som jag skulle sluta på topp på... Det var inte så jag hade tänkt mig att sluta med fotbollen.. Man får inte alltid som man vill.
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

emmaolssn.blogg.se

Allt ifrån träning, kost och hälsa till resor och vardagen i övrigt!

RSS 2.0