Lyxproblem med gips

Kollegorna på jobbet sa "tänk vad gött, nu behöver du inte göra någonting, du kan åka taxi till jobbet och kolla netflix hela dagarna". Jaa om man nu gillar sånt, vilket jag absolut inte gör. Blir rastlös efter 20 minuter på netflix och cyklar eller går hellre till jobbet än måste anpassa mig till taxi och sitta och prata med främmande människa varje morgon när jag inte orkar. Lyxproblem jag vet, men fortfarande en situation där jag inte kan vara självständig och ta mig dit jag vill själv.. Hemskt.
 
Tur jag har min Madde, min fina Madde. Hon förstår hur jobbigt det var och hör här, hon hämtade mig på cykeln och skjutsade mig och mina kryckor till Crossfiten så jag fick komma ut och göra någonting. Min fina vän❤
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

emmaolssn.blogg.se

Allt ifrån träning, kost och hälsa till resor och vardagen i övrigt!

RSS 2.0